Marekzoli

Marekzoli

Egy harmincas férfi levele a világ legbátrabb nőjének.

2015. augusztus 28. - Marek Zoli

Csak csendben sétáltunk ma délelött egymás mellett a tengerparton. Némán, hiszen szavak nélkül tudom, hogy mire gondolsz és melyik mondatomra mi lenne a válaszod.

Mert mindenki tart valamerre, ahogy mi is már évek óta. Szóval csak sétáltunk egymás mellett, mert már nagyon régen történt ilyen. Régen álltunk meg mindketten ebben a rohanó világban, szakadtunk ki a körforgásból és szántunk egymásra időt.

Nem, nem olyan gyorsan megbeszéljük amit kell, vagy egy hívás, vagy egy gyors ebéd valahol a városban. Én rendes időről beszélek, olyan közösen eltöltött időről, amikor csöröghet a telefonunk, mert ott hagytuk a szállodában.

Mert mindketten tudjuk. 

Igen, mindketten tudjuk, hogy hiába adnánk az összes időnket a másiknak, az sem lenne elég arra, hogy mindent megbeszéljünk egymással és, hogy megtanítsunk a másiknak mindent, ami szerintünk fontos, hogyha nem vagyunk együtt a hétköznapokban.

Szóval csak sétálgattunk, amikor megláttam egy kagylót a tengerben. 

Ő továbbment, de én lehajoltam kivettem a kagylót és megmutattam neki, mire azt mondta:

Dobd vissza, az csak egy törött kagyló.

Tudod mindig Te tanítottál engem minden fontos dologra, de most én szeretnék valamit mutatni Neked.- válaszoltam.

Ez a baj az emberekkel, hogy nem szánnak időt és kellő figyelmet az őket körülvevő emberekre és dolgokra. 

Nézd meg ezt a kagylót, milyen gyönyörű színei és mintázata van. Látod? - kérdeztem tőle mosolyogva.

Nézte egy darabig a kagylót és azt mondta, igazad van és igyekszem így nézni a világot. - nézett rám és csak mosolygott.

Sosem fogom elfelejteni azt a pillanatot, mert bár mindig közel voltunk, de ott közelebb voltunk egymáshoz valamiért. 

Pedig csak egy törött kagylót találtunk egy séta közben, a világ legszebb és számomra fontossá vált kagylóját... - gondoltam magamban és sétáltam tovább drága édesanyámmal.

Köszönöm, hogy vagy nekem és mersz bátran szembenézni a világgal.

Maradj mindig ilyen pozitiv és vidám!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marekzoli.blog.hu/api/trackback/id/tr447735776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shopping 2015.08.30. 09:51:44

Kar hogy ezt a "nőt" csak anyuka formában sikerul megtalálni, és nem feleség formában...

csakférfi 2015.08.30. 17:02:33

@Shopping: igazad van. Egy férfi attól férfi hogy nem anyuka kicsi fia marad. Hanem megtalál egy nőt akit boldoggá tehet. Ha jobban szereti mint asaját anyját. Ezt hívják sírig tartó szerelemnek. Egyébként csak egy férfi lesz a sok közül aki még mindig anyuka cicijét szívja. Ez az anyámasszony katonája. :)

fogyasztói magastartás 2015.08.30. 19:28:10

@csakférfi: azt a férfit, akinek életcélja egy nőt boldoggá tenni, hülye papucsnak fogja még a nő is hívni. Te hülye papucs!

w9alaki 2015.08.30. 23:52:17

@fogyasztói magastartás: 1. Nem azt írta, hogy életcélja, hogy boldoggá tegye, hanem azt, hogy megtalálja élete párját, akit boldoggá tehet. 2. Aki 30-40-50 stb. évesen is anyukáján csüng, azt a férfit minek hívod? 3. Ülj le, egyes.

w9alaki 2015.08.31. 00:02:21

@Shopping: Így van. Az egészséges férfi életében a feleség a női társ, és nem az anya. Az édesanyát szeretni és tisztelni kell, de a feleség kell, hogy a társ szerepét betöltse. Persze, az apa nélkül felnőtt apák fiai is apa nélküli fiúkat hagynak majd maguk után, ha minden családban csak az anya jelenti a biztos pontot...

csakférfi 2015.08.31. 16:13:12

@fogyasztói magastartás: Aha lúzerkém.Voltam papucs 20 év házasságban ahol egy valódi alfanőstényt kaptam cserébe.Kirúgott. Most négy éve élek boldog házasságban.Tudod mi a kettő közt a különbség?
Az hogy szerelemmel szeretem a feleségem.Mint ahogy ő is .Amikor meg gyűlöl akkor gyűlölöm én is.Akkor nem boldog egyikünk sem.Na kicsim Tudod -e már akkor mi a kettő közti különbség? Válaszolj mert illik .

csakférfi 2015.09.01. 16:44:12

@fogyasztói magastartás: Csak egy igent vagy egy nemet kértem.Erre sem vagy képes hogy eldöntsd igen vagy nem ? határozott egy csóka lehetsz. csak még nem tollas a hátad.De azért látom hajtasz rá a nagy egoizmusod (nem életcél hogy boldoggá teszel egy nőt) közben hogy a párod vagy a társad repülni tanítson.
süti beállítások módosítása