Marekzoli

Marekzoli

Mindened megvan?

Gondolkozz el egy kicsit, mielött válaszolnál...

2015. június 17. - Marek Zoli

"Nem értelek! " - mondtam neki ma reggel, miután összefutottunk és elmondta 2 percben, hogy mennyi problémája van az életben, nem szereti a munkáját, állandó rohanás az élete, az edzések alatt is rezeg a mobilja a zsebében, ráadásul így 30 és 40 között már egy két ránca is van. 

És mit szeretsz az életedben? - döftem bele kérdésemet egyenesen a szívébe.

Éreztem, hogy messzire mentem, teljesen lefagyott, de ekkor folytattam tovább:

Jól gondolom, hogy a szerelmed mellett ébredtél ma reggel? 

Teljesen véletlenül nem te készítetted el a kislányodnak a reggelit és kísértétek el együtt az iskoláig?

Talán rosszul láttam hétvégén azt a képet, ahol a szüleiddel ebédeltetek együtt és az édesapád ölében ült az unokája?

Valahol eme mondatom környékén jelent meg az első könnycsepp a szeme sarkában...

Szerintem már nem bánta, hogy nemsokára beér a munkahelyére, már várta, hogy végigrohanja a napot és, hogy a mobilja rezegjen edzés közben a zsebében. 

Könnyes szemmel csak rám mosolygott, megölelt és mindenki folytatta tovább útját ezen a szürke hajnalon.

 

" A boldogság ott van, ahol megtaláljuk, nem pedig ahol keressük." John Kay

"Néha pedig csak segítenünk kell másoknak megmutatni, hogy már régen megtalálták ." Marek 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marekzoli.blog.hu/api/trackback/id/tr597550940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása