Marekzoli

Marekzoli

Te világod.

Ami olyan, amilyenné teszed.

2015. szeptember 02. - Marek Zoli

Várj meg, segíts kérlek! - fogta meg ma reggel a kezem, miközben sétáltam a kávémmal a kezemben.

Minden olyan nehéz, semmi sem sikerül és amikor reggel felébredek, már az egészhez nincs kedvem.- öntötte rám a negatív életérzéseket, mintha csak egy dézsából zúdította volna rám a jéghideg vízet.

Állj meg kérlek egy kicsit és gondold át, hogy kin múlik az életed? - utasítottam teljesen ismeretlenül a kérdés megválaszolására. 

Mindenki összeesküdött ellenem és a régebben szépnek hitt világ egyre távolabb került tőlem. - folytatta a kesergést.

Gondolom arra számított, hogy kedvesen megsimogatom "buksiját", megosztom vele a kávémat és vidáman elcsevegünk néhány sarkon keresztül, de nem így történt. 

Egyrészt, mert a reggeli kávém szent, másrészt, mert csak Ő tehet arról, amit mondott.

Tudom, végre kimutattam a fogam fehérjét, végre lecsaphat néhány ember erre a mondatra, hogy előbújt belőlem is az a bizonyos önző, gonosz, ... férfi. 

Saját magunkat verjük át azzal, ha a környezetünket okoljuk minden rossz dologért. A legtöbb ember, aki másokat vádol, csakis saját magát mentegeti. Egyszerübb másokat okolni ahelyett, hogy szembenézzünk saját magunkkal és belássuk, ha valamit elrontottunk, rosszul csináltunk, elfelejtettünk, hibáztunk, vagy sorolhatnám a végtelenségig. - mondtam neki, a legnagyobb meglepetésére.

A saját létezésedről és szerepedről mondasz le azzal, ha azt hajtogatod és elhiteted saját magaddal, hogy Te egyáltalán nem vagy hatással a téged körbevevő világra. - fejeztem be a lelkem mélyéről előtörő monológomat és vártam a reakcióját.

Rámnézett és azt mondta:

Tudod mit marek?

Holnap felkelek és megpróbálom. 

Mire felfogtam ezt a gyors találkozást, már befordult a sarkon és még a nevét sem kérdeztem meg.

 

Büszke vagyok Rád kedves ismeretlen és szorítok, hogy a holnap legyen a hátralévő boldog és pozitív életed legelső napja.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marekzoli.blog.hu/api/trackback/id/tr677754166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása